ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Sun Dec 14 19:32:38 CET 2003

Ahoj,

vravis o ext3 a co ostatne journalovacie filesystemy pod linuxom? Su tiez take
"nevhodne"? Ja mam FreeBSD na serveroch, ktore adminujem a mam ho aj na
desktope. Linux (konkretne Mandrake) pouzivame na dvoch troch intranetovych a
devel serveroch, doteraz som ale nenadabil na nic, co by ma malo "znechutit",
teda okrem toho, ze linuxy si vacsinou atypicky rozhadzuju konfiguraky po
celom "svete".

--
:
:. kind regards
:.: =@= corwin at aeternal.net
:.:
:.: "When you want something, all the universe
:.:   conspires in helping you to achieve it."
:.:                   - The Alchemist (Paulo Coelho)