ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Sun Dec 14 18:50:01 CET 2003

On Sun, Dec 14, 2003 at 04:01:14PM +0100, Dan Lukes wrote:
> 	Je ale treba poznamenat, ze FreeBSD preci jen neni staveno systemem
> "zvladni jakkoliv na cemkoliv" - spise je zamereno na "zvladni efektivne
> na odpovidajicim vybaveni". Takze pro nasazeni v prostredi "jde mi o
> 100% bezpecnosti, ale nedokazu ani rict, ze vypadne proud" nebude
> vhodne, protoze s takovym nasazenim se nepocita.

Aj navzdory tomuto mozem jednoznacne odporucit FreeBSD ako nosny
system pre heavy loaded postfix box. Ext2 a Ext3 filesystemy
(Linuxove) su v porovnani s UFS+softupdates nehorazne pomale.
Na ext3 a Linux vseobecne by som sa (po skusenostiach z poslednych cca
5 rokov) uz nespoliehal v nasadeni ako server (ako desktop to je este
ako-tak).

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail