wine-20031118

Tomas Hehejik thehejik at seznam.cz
Sat Nov 29 13:00:33 CET 2003

mex at localnet.sk napsal(a):

>dik moc, uz to ide ale presne tak, ako si pisal - vytuhne to.. cokolvek co som
>skusal... este kontrolna otazka: wine spustam ako: "wine meno_programu.exe"
>alebo "winelauncher meno_programu.exe" ? pri tom prvom mi to vzdy hlasi ze nemam
>spraveny config a hlada nejaky winesetup... pritom ten file config som aj
>upravil podla mojho systemu
>
>MeX

Zdravim,
    me osobne pomohlo, kdyz jsem nastavil adresari ~/.wine pristupova
prava 777 (chmod 777 ~/.wine) a souborum v tomto adresari 664. warningu
jsem se sice nezbavil, ale referencni program notepad jede (napr. Total
Commander z vfat, kde jsou windows jede  take super - programy z win
muzete spustet primo z nej).