problem s qmailom

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Fri Nov 28 11:14:44 CET 2003

Zdravim vas,

qmail potrebujem vyuzivat len ako smtp server pre svoj webserver,
kde mi bezi php.

Nainstaloval som si z portov qmail, do /etc/rc.conf som pridal riadok
sendmail_enable="NONE"
a teraz mam problem s odosielanim mailov (z localhostu) z phpecka.
Odosielanie mailov z php mi funguje jedine ak pouzivam
sposob zasielanie cez "sendmail" (/usr/sbin/sendmail). Samozrejme
viem, ze v tomto pripade uz postu neposiela sendmail a uz ju posiela
ten qmail, ktory som tam nainstaloval (je to vidiet aj z hlaviciek mailu).

Ja ale chcem spustit aj smtp demona (qmail), ktory bude bezat na locale.
Chcem iba tu istu funkcnost, ktoru mi robil original sendmail v defaultnej
instalaciii.

Budem povdacny aj za akykolvek odkaz na manual najlepsie v slovencine
alebo cestine. Postacil by aj manual o postfixe, v tom pripade by som
poslal qmail prec.

Matej