problem s qmailom

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Nov 28 11:43:56 CET 2003

On Fri, Nov 28, 2003 at 11:14:44AM +0100, Matej Kozub wrote:
> Ja ale chcem spustit aj smtp demona (qmail), ktory bude bezat na locale.
> Chcem iba tu istu funkcnost, ktoru mi robil original sendmail v defaultnej
> instalaciii.

Precitaj si www.qmail.org, tam je to popisane. Musi ti bezat
qmail-smtpd cez tcpserver (balik ucspi-tcp) a musis mat -x (access
control) kde povies, ze pre 127.0.0.1, resp. lokalne IP adresy tvojho
boxu ma robit relay. Vsetko je to zdokumentovane.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail