wine-20031118

mex at localnet.sk mex at localnet.sk
Fri Nov 28 13:19:29 CET 2003

> Po instalaci musis rucne vytvorit ~/.wine, nakopirovat tam
> /usr/local/etc/wine.conf jako ~/.wine/config a poeditovat ho (minimalne
> nastavit cesty a disky ("pismenka"). Bez toho se to nerozjede.
dik moc, uz to ide ale presne tak, ako si pisal - vytuhne to.. cokolvek co som
skusal... este kontrolna otazka: wine spustam ako: "wine meno_programu.exe"
alebo "winelauncher meno_programu.exe" ? pri tom prvom mi to vzdy hlasi ze nemam
spraveny config a hlada nejaky winesetup... pritom ten file config som aj
upravil podla mojho systemu

MeX