wine-20031118

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Nov 28 00:40:27 CET 2003

V pá, 28. 11. 2003 v 00:02, mex at localnet.sk píše:

> mam problem s instalaciou wine emulatoru, verzia, aspon podla portu je z
> 2003-11-18. spravil som klasicky make install v adresari portu, stiahol si
> package, rozbalil, skompiloval, nainstaloval (make install)... bez chyby. az
> potial. hacik je v tom, ze cokolvek sa snazim pod nim spustit (winelauncher
> (prip. wine) program.exe) - nic nejde. pod x-ami v kde 3.1 sa zobrazi hlaska, ze
> wine pravdepodobne nie je nakonfigurovany. je tam taka moznost ze konfigurovat -
> na nej ale zhavaruje na chybe 127..
>
> neskor som na strankach www.winehq.com zistil, ze wine potrebuje po instalacii
> [...]

Po instalaci musis rucne vytvorit ~/.wine, nakopirovat tam
/usr/local/etc/wine.conf jako ~/.wine/config a poeditovat ho (minimalne
nastavit cesty a disky ("pismenka"). Bez toho se to nerozjede.

Jina vec je ze posledni wine mi vytuhne po startu vetsiny programu na
mem -STABLE.

--
Pav Lucistnik <pav at FreeBSD.org>
              <pav at oook.cz>