wine-20031118

mex at localnet.sk mex at localnet.sk
Fri Nov 28 00:02:15 CET 2003

nazdar,

mam problem s instalaciou wine emulatoru, verzia, aspon podla portu je z
2003-11-18. spravil som klasicky make install v adresari portu, stiahol si
package, rozbalil, skompiloval, nainstaloval (make install)... bez chyby. az
potial. hacik je v tom, ze cokolvek sa snazim pod nim spustit (winelauncher
(prip. wine) program.exe) - nic nejde. pod x-ami v kde 3.1 sa zobrazi hlaska, ze
wine pravdepodobne nie je nakonfigurovany. je tam taka moznost ze konfigurovat -
na nej ale zhavaruje na chybe 127..

neskor som na strankach www.winehq.com zistil, ze wine potrebuje po instalacii
nejaky setup s nazvom winecfg, ten vypise kopec warningov a chyb, ze nemoze
precitat /root/.wine/config a pod.. zaroven som zistil, ze install ani
nevytvoril adresar .wine, co som celkom nepochopil preco..

nie je problem v tom, ze ho spustam pod root-om? prip. zabudol som alebo
prehliadol som nieco?

MeX