kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Nov 24 14:24:14 CET 2003

Petr Bezděk wrote (2003/11/24):
> Mam nainstalovane gcc-objc-3.2.3, protoze vyvojari OO 2-kove GCC
> nepodporuji. GCC je instalovano s prefixem /usr/local/gcc-3.2.3, protoze
> jsem nevedel co to udela, kdyz do systemu pridam jeste jedno GCC. Jeste

Instalace lang/gcc32 by se se standardnim gcc kryt nemela, instaluje
se jako "*32" - gcc32 atd., takze zadny prefix bych urcite nemenil.

> bylo potreba zmenit nazvy binarek GCC z xxx32 na xxx a dynamicke
> knihovny GCC jsem symlinkoval na puvodni misto. Nepripada me to moc
> ciste udelano, ale nevedel jsem jak to jinak udelat. Pripadne to muzu

Neda se v prekladovem skriptu specifikovat (nebo preklad takto upravit),
ze se ma pouzit cpp32/gcc32/g++32? To by mohlo stacit a bylo by to
relativne ciste. Pak by stacilo jen v nejakem README rict, ze je
vyzadovan standardni port lang/gcc32, coz by bylo v pohode. Jinak to
vypada na velke README, co vsechno se musi udelat, aby to fungovalo
(doufam, ze uzivatel by si xxx32 na xxx prejmenovavat nemusel - to by
byl opravdu problem).

> predelat, aby na 5.x to bezelo bez nutnosti instalovat jinou verzi GCC.

Pockal bych na 5.2, protoze 5.0 je uz prilis stara a 5.1 uz v podstate
taky a navic 5.0/5.1 se neopravuji, jelikoz to jsou jen vyvojove zastavky
bez stable branche. Ackoli 5.2 na tom bude dost podobne, ale aspon bude
nova se spoustou opravenych chyb.

> Dale mam naistalovano jdk-1.4.1p4_1 + linuxovou emulaci.

Linuxova emulace je v tomto smeru take nutna?