kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Petr Bezděk freebsd at ares.adamov.cz
Mon Nov 24 14:53:52 CET 2003

Rudolf Cejka napsal(a):
> Petr Bezděk wrote (2003/11/24):

> Neda se v prekladovem skriptu specifikovat (nebo preklad takto upravit),
> ze se ma pouzit cpp32/gcc32/g++32? To by mohlo stacit a bylo by to
> relativne ciste. Pak by stacilo jen v nejakem README rict, ze je
> vyzadovan standardni port lang/gcc32, coz by bylo v pohode. Jinak to
> vypada na velke README, co vsechno se musi udelat, aby to fungovalo
> (doufam, ze uzivatel by si xxx32 na xxx prejmenovavat nemusel - to by
> byl opravdu problem).

Prave to byl duvod proc jsem to instaloval s jinym prefixem, aby se daly
binarky GCC prejmenovat. Jinak pro samotne spusteni binarniho baliku
to nutne neni - jen knihovny jsou potreba.

> Linuxova emulace je v tomto smeru take nutna?

Linuxova emulace je nutna pro JDK - take jsem z toho nebyl nadsen.

Ja jsem ve vyvoji OO jen jako pozorovatel. Byl jsem ochoten po domluve v
praci poskytnout svuj pracovni stroj na kompilaci a testovani OO. Podle
pozadavku Pavla Janika jsem naistaloval, co bylo treba k testovani.
Konfiguraci sveho stroje jsem samozrejme ochoten prizpusobit, aby
instalace OO pro ostatni byla co nejmensi utrpeni. Pripadne napsat
nejake README, jak OO rozchodit.

-pb