kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Petr Bezděk freebsd at ares.adamov.cz
Mon Nov 24 13:57:32 CET 2003

Rudolf Cejka napsal(a):

> Co je to za verzi systemu a s jakymi porty? Klidne bych ten build dal
> i na FreeBSD.cz, jenze jeste nikdy se mi zadny nepodarilo nikde rozjet.
> Napriklad kdyz jsem se ted podival na binarku v build-2, nemuzu spustit
> ani setup, protoze ackoli mam temer aktualni -current, setup vyzaduje
> libstdc++.so.5 a libgcc_s.so.1, pricemz mam jen libstdc++.so.4 a zadne
> libgcc_s.so. Pouzivate nejake lang/gcc32, lang/gcc33 ci lang/gcc34, ci
> neco jineho?

xbezdek at leda:~> uname -v
FreeBSD 4.9-RELEASE #0: Tue Nov 11 22:19:03 CET 2003
xbezdek at leda.fi.muni.cz:/usr/obj/usr/src/sys/LEDA

Mam nainstalovane gcc-objc-3.2.3, protoze vyvojari OO 2-kove GCC
nepodporuji. GCC je instalovano s prefixem /usr/local/gcc-3.2.3, protoze
jsem nevedel co to udela, kdyz do systemu pridam jeste jedno GCC. Jeste
bylo potreba zmenit nazvy binarek GCC z xxx32 na xxx a dynamicke
knihovny GCC jsem symlinkoval na puvodni misto. Nepripada me to moc
ciste udelano, ale nevedel jsem jak to jinak udelat. Pripadne to muzu
predelat, aby na 5.x to bezelo bez nutnosti instalovat jinou verzi GCC.
Tohle me nejak netrklo.

Dale mam naistalovano jdk-1.4.1p4_1 + linuxovou emulaci.

Jakekoli dalsi dotazy klidne zodpovim.

-pb