kompilace portu editors/openoffice-1.1-cs

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Nov 24 13:25:52 CET 2003

petr bezdek wrote (2003/11/22):
> Jestli se vam jedna ciste o ceske OO, mohu vam po domluve nekde vystavit
> aktualni binarni verzi pro FreeBSD. Na mem pocitaci v praci Pavel Janik dela
> buildy a testuje OO.

Co je to za verzi systemu a s jakymi porty? Klidne bych ten build dal
i na FreeBSD.cz, jenze jeste nikdy se mi zadny nepodarilo nikde rozjet.
Napriklad kdyz jsem se ted podival na binarku v build-2, nemuzu spustit
ani setup, protoze ackoli mam temer aktualni -current, setup vyzaduje
libstdc++.so.5 a libgcc_s.so.1, pricemz mam jen libstdc++.so.4 a zadne
libgcc_s.so. Pouzivate nejake lang/gcc32, lang/gcc33 ci lang/gcc34, ci
neco jineho?