pridani pravidla do ipfw

Viktor Cizek vcizek at atlas.cz
Tue Nov 11 22:52:20 CET 2003

Dobrý den,
11. listopadu 2003, 15:13:03, Dan Lukes napsal(a):

DL>         A je na tom miste, kde ho chces mit ?

No, to nevim. :-) Jak poznam, kde ho mam chtit?

DL>         Je na stejnem miste jako po tom restartu ?

DL>         Vsechna pravidla se uplatnuji ihned. Situaci, kterou popisujes -
DL> pravidlo bylo zapsano do kernelu ale uplatni se az po restartu nelze
DL> vytvorit zadnym pusobem - protoze po restartu zadna pravidla v kernelu
DL> nejsou, dokud je tam zase nekdo nenapise (a kdyby platilo to co rikas,
DL> musel by restartovat a ony by mu stejne zase zmizely).

Ja ho samozrejme zapisu nejprve do /etc/rc.firewall, ale kdyz ho pak
zadam z prikazove radky abych nemusel restartovat, tak to nefunguje.
Ale jak jiz jsem tady psal, neuvedomil jsem si, ze v /etc/rc.firewall
je na zacatku flush pravidel, takze spustenim toho skriptu dostanu
ipfw do toho stavu jako bude po pristim restartu.

DL> Takze problem bude patrne nekde uplne jinde. Ja odhaduju to poradi v
DL> seznamu.

Vypada to tak.

--
S pozdravem,