pridani pravidla do ipfw

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 12 03:08:58 CET 2003

Viktor Cizek wrote:

> Dobrý den,

> No, to nevim. :-) Jak poznam, kde ho mam chtit?

	Ehm - a jak pozznas jake tam mas napsat ?

	Oboji poznas podle toho ceho chces dosahnout.

	Predpokladam, ze vis, ze pravidla se prochazeji v poradi v jakem je
vypisuje "ipfw list" - a prvni pravidlo u ktereho paket splni podminky
rekne co se s paketem udela a dalsi podminky uz se nevyhodnocuji (dobra,
jsou urcite vyjimky ale nebudeme to zatim komplikovat).

	Take jestli tu podminku das nekam nakonec, tak je mozne, ze po ceste uz
doslo ke splneni nejake jine ...

> Ja ho samozrejme zapisu nejprve do /etc/rc.firewall, ale kdyz ho pak
> zadam z prikazove radky abych nemusel restartovat, tak to nefunguje.

	To neni odpoved na polozenou otazku. Rikas, ze po restartu funguje,
rucne nefunguje. Otazka trva. Je pri rucnim pridani na stejnem miste
(kdyz vypises ipfw list) jako po tom restartu ?