pridani pravidla do ipfw

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 11 15:13:03 CET 2003

Viktor Cizek wrote:

> Dobry den,
>
> mam takovy problem. Dejme tomu, ze chci pridat do ipfw nejake pravidlo
> rucne z prikazove radky. V tom neni problem a po zadani "ipfw list" tam
> to pravidlo skutecne je. Ovsem uplatni se az po restartu. Jenze to je k

	A je na tom miste, kde ho chces mit ?

	Je na stejnem miste jako po tom restartu ?

	Vsechna pravidla se uplatnuji ihned. Situaci, kterou popisujes -
pravidlo bylo zapsano do kernelu ale uplatni se az po restartu nelze
vytvorit zadnym pusobem - protoze po restartu zadna pravidla v kernelu
nejsou, dokud je tam zase nekdo nenapise (a kdyby platilo to co rikas,
musel by restartovat a ony by mu stejne zase zmizely).

	Takze problem bude patrne nekde uplne jinde. Ja odhaduju to poradi v
seznamu.