jaka kniha (Liquid)

goose goosebsd at pobox.sk
Wed Oct 22 22:20:00 CEST 2003

Mam tiez knihu od Michala Lucasa, a je skutocne dobra, pokial sa
chces o freeBSD dozvediet zaklady a nieco k tomu..
Vadi mi vsak na nej ,ze je menej aktualna s verziou 5.1 ako s
verziami 4.x ,ale to sa da prekusnut,, a treba brat do uvahy rok
uvedenia..
Viac mi vsak vadi to ,ze je pisana sice podrobne,ale pri tom velmi
povrchne :o)))).. jednoducho ta nasmeruje kam mas ist ,ale vsetko
ostatne musis dostat z man stranok. Napriklad o sieti tam sice je ako
ju nastavit a jednoduchy NAT ,ale ak chces nastavovat router a chces
sa pohrat s nastavenim, tak o tom tam vela nenajdes...

Ale je fakt ,ze s nou je zivot podstatne jednoduchsi :o)))).

btw: nechce ju niekto kupit ? mam viac kusov. BA a okolie.. za velmi
priaznivu cenu :o).

goosebsd at pobox.sk

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php