jaka kniha (Liquid)

MeX mex at localnet.sk
Wed Oct 22 23:00:33 CEST 2003

ja osobne sa uz teraz tesim na dalsie vydanie, v ktorom budu (dufam) vsetky
kapitoly prepisane pre potreby nasadenia 5.x..

a mam este jednu otazocku, ake su vlastne moznosti v make.conf pre optimalizaciu
pre cpu (CPUTYPE: athlon-mp athlon-xp athlon-4 athlon-tbird athlon k6-3) hlavne
co sa tyka AMD procesorov a aky ma vplyv toto nastavenie na vykon aplikacii a
kernelu?

MeX