Termcap na linux - cons25l2

Pavel Bansky pavel.bansky at iclub.cz
Sun Oct 12 12:59:51 CEST 2003

Zdravim,

zkusil jsem si vytvorit termcap pro linux abych se mohl z FreeBSD
pohodlne pripojovat na linux pres ssh a videl tam cestinu, ramecky i
barvicky.

Z /etc/termcap na FreeBSD jsem vyseparoval
popis pro cons25l2 a dalsi latin2 - vysledny soubor posilam. Ten lze
pripsat do /etc/termcap na linuxu. Dulezite ale je prelozit ho z termcap
zapisu do terminfo zapisu pomoci

   captoinfo termcap_iso8859 > terminfo_iso8859-2

ten lze potom zakompilovat do terminfo databaze pomoci

   tic terminfo_iso8859-2

Vse funguje perfektne barvicky, ramecky. Problem je pouze v tom ze v
'mc' nebo v jinych ncurses aplikacich nefunguje sipka dolu, vraci 'B' a
sipka doleva 'D'. Podle meho nazoru jde pouze o to spravne nastavit
parmetr 'kd' a 'kl' v  /etc/termcap pro cons25 na linuxu a znova
prekompilovat do terminfo  database.
Bohuzel nevim co by se tam misto kd=\E[B a kl=\E[D melo vlozit :-(

V 'mc' jde pomoci 'learn keys' problem obejit ale osattni ncurses
aplikace proste sipku dolu a doleva nezvladaji.

Vedel by nekdo co s tim?

Pavel Bánský             |  () Ascii Ribbon Campaign
pavel.bansky at iclub.cz    |  /\ Support plain text e-mail
ICQ: 212749460
+420.777.BANSKY