Opet GPRS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 11 12:12:36 CEST 2003

On Fri, 10 Oct 2003, Zbynek Houska wrote:

> Pokud se zdarne pripojim a netstat -r mi ukaze, ze gateway je ok, t.j.
> smerem na gprs, tak se stane, ze ke mne nic neleze. Spojeni je, ale
> vypada jako by melo nulovou aktivitu...a to i presto, ze posilam
> pozadavky ven.

	To je smutna vlastnost EUROTELiho stavoveho filtru. Po nejake dobe
existence nepouzivaneho TCP spojeni tento filtr zapomene, ze takove spojeni
existuje - a dalsi prenos dat po nem je vyloucen.

> Dale pak dneska se mi prihodila tato vec. Nelze navazat spojeni.
> Viz vypis, prikladam. Objevuje se tam ono MAGICNUM.
> Mohl by mi nekdo poradit?

	Podle LOGu se zda, ze spojeni neni obousmerne funkcni - pozadavky
prichazeji, ale na odchazejici pakety nikdy nedorazi jakakoliv odpoved -
takze podle meho ve skutecnosti neodchazeji, nebo nejsou v cili prijimany.

	Troufal bych si to oznacit za problem lokalniho GPRS zarizeni a/nebo
site. Oboji bych zkusil (nejprve) napravit vypnutim a zapnutim zarizeni.

	BTW, my mame "vypnuti" jako soucast vytaceziho scriptu, takze se
zarizeni vypne a zapne pred vytocenim vzdy.

	At prikaz je AT^SMSO

	Lze ale pouzit jen na ta zarizeni, ktera se hned zase automaticky
zapnou ...

	Po vypnuti trva skoro minutu, nez se pristroj prihlasi do site a
tak, takze to reconnect ponekud prodluzuje ...