zacatecnik FreeBSD a sit

dizz dizz at sitara.info
Sun Oct 12 15:59:26 CEST 2003

dodry den,
mam prolem po nainstalovani FreeBSD 4.7(ta co je u knizky "FreeBSD podrobny
pruvodce"-computer press) my nefunguje pripojeni na internet. Sit u nas doma
je takova: pocitac s Win2000(192.168.0.1) je napojen pres telefon s gprs na
internet a pripojeni od nej zdily pocitac s Win XP(192.168.0.4) a muj
pocitac (192.168.0.3).V Linuxu (mandrake 9.1) mi internet jede ale ve
FreeBSD ne , pokud napisu ping +IP pocitace s Win2000 nebo Wn XP tak mi
poslou odezvu..ale pokud skusim otevrit nejakou strnku chova se system jako
nepripojeny.

dekuji Lukas Musil