preferovany DNS server - SNAD vyreseno

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sat Oct 4 19:49:40 CEST 2003

> Ahoj,
> mam bind9 (z portu) a v nem nadefinovanou domenu pro pocitace
> vnitrni site, tem prostrednictvim DHCP prideluji ekvivalentni
> pevne TCP/IP nastaveni. V DNS serverech ma kazdy klient na
> prvnim miste uvedeny me vnitrni DNS a jako druhe DNS providerovo.
>
> Problem je v tom, ze mi resolveni ve vnitrni siti funguje
> dosti nahodne, jednou treba ano, ale podruhe se dotaz
> preposle na DNSko providera, ktere samozrejme nazev
> nezrelsolvi. Jako by si oba DNS byly rovne, ja potrebuji
> uprednostnit ten svuj. Nevite nekdo kde muze byt problem?

> [...]

Ahoj,
vyresil jsem to nasledovne (snad korektne). Stanicim v siti prideluji
pouze
jedine DNS a to me vnitrni. Ono samo od sebe preposle dotazy na ktere
nedokaze odpovedet, providerovo (?) DNSku... :-)

Myslel jsem si, ze servery, na ktere chci nezname pozadavky predavat,
budu muset uvest v sekci forwarders, ale asi to tak neni... ?-(

Takze dekuju za snahu,
Milan