preferovany DNS server

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Fri Oct 3 10:57:13 CEST 2003

Ahoj,
ja nevim, jestli ten dotaz v obou pripadech projde vnitrnim DNS,
nyni uz mam rozjete logovani, tak se vecer podivam. Jedine, podle
ceho jsem to vylicil je ping z jedne vnitrni stanice na druhnou,
ktery se jednou snazi ziskat odpoved od 10.0.0.1 a pak najednou od
81.x.x.x, coz je dns providera.

Milan