preferovany DNS server

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 3 10:21:29 CEST 2003

Milan Cizek wrote:
> nadefinovanou domenu pro pocitace vnitrni site
> ma kazdy klient na prvnim miste uvedeny me vnitrni DNS a jako druhe DNS providerovo.
> resolveni ve vnitrni siti funguje dosti nahodne, jednou treba ano, ale podruhe se dotaz preposle na DNSko providera, ktere samozrejme nazev nezrelsolvi. Jako by si oba DNS byly rovne, ja potrebuji uprednostnit ten svuj.

	V dotazu je jedna podstatna nejasnost. Kdyz rikas "jako by si DNS byli
rovne" vypada to jako ze klient nekdy posle dotaz na to a jindy na ono
DNS. Kdy ale v jinem miste mluvis o tom, ze se "dotaz preposle" vypada
to zas tak, ze klient vzdy a dle ocekavani pouziva tvoje DNS, ale to ho,
z nejakeho duvodu, nevyridi vnitrne ale dotaz preposle pryc.

	Slo by tuhle nesrovnalost nejak ujasnit ?