Lotus notes a FreeBSD

vice at email.cz vice at email.cz
Fri Oct 3 08:24:43 CEST 2003

> me byla zase receno adminem, ze ma lin verzi Lotus notes, tak jen na ni
> cekam. Chtel jsem hledat sam, ale stranky od IBM o tom nic nerikaji :-(
>
> Zbynek

Az ji donese, dejte vedet, potrebuji ji take :-).

Ve skutecnosti IBM podbizi pristup pres html (rikaji tomu web access
nebo tak nejak), pro novou Release 6 tvrdi, ze web client je
"skoro plnohodnotny" - co znamena to "skoro" nuvadeji :-). Zatim pro
to vyzaduji IE5+, ale slibuji, ze brzy rozsiri podporu i na jine
prohlizece (doufam, jinak je to na nic).

ViCe

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
- vítěz testu herních PC v Computeru 11/2003
- držitel Chip TIP a TIP Počítač pro každého
- cenový trhák -> kompletní PC s 19" monitorem za 19.990 s DPH!
- http://www.email.cz/dexx