ifconfig alias

fkuchar at volny.cz fkuchar at volny.cz
Thu Oct 2 14:21:51 CEST 2003

> Syntaxe je samozrejme mozna i tak jak ji pisu,
> vyzkouseno dostatecnekrat
> - koneckoncu si to zkuste na Vasem stroji.

To jsem samozrejme vyzkousel a dockal jsem se stejne hlasky jako
Vy. Podle meho nazoru Vam tam chybi parametr netmask, bez
nehoz ifconfig proste udaji 0xffffffff nerozumi (a tak ho
ignoruje). Takze prikaz

#ifconfig rl0 inet alias 192.168.0.19 0xffffffff

je stejny, jako

#ifconfig rl0 inet alias 192.168.0.19

tedy neplatny. Staci pridat netmask

#ifconfig rl0 inet alias 192.168.0.19 netmask 0xffffffff

a je po problemu, dobre poslouzi i

#ifconfig rl0 inet alias 192.168.0.19/32

Rad bych podotknul, ze vyse uvedene informace jsou spekulace
naprosto nepodlozene studiem zdrojovych kodu, takze je mozne, ze
jsem uplne mimo misu.

Filip Kuchar

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid