IMHO Re: panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na Acer Travelmate 212TX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 2 13:20:30 CEST 2003

Peter Sedivy - PeSe wrote:

> dan, ja som to kustik pozeral a zda sa mi, ze on ma problem pri alokovani
> si pamati pre tu AGP.
> AcerTM 212TXV ma TridentCyberBlade A1 8MB vram, ktora je ovsem zdielana.
> Neviem, ci to je to, ale mne sa to javi na toto.

	Hm, tak to ja musim vzdat, protoze o teto casti vim prilsi malo. Kdyby
se me nekdo zeptal, zda FreeBSD podporuje jakykoliv hardware, kde ma
graficka karta sdilenou pamet, tvrdil bych mu se znacnou jistotou, ze ne
- ani na 4.x, ani na 5.x, jenze pise, ze na 4.x mu to chodilo.

	Takze je zrejme, ze v tomto supliku s vedomostmi mam vetsi neporadek
nez je zahodno a tudiz bych se asi nemel pokouset radit ...