Lotus notes a FreeBSD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Oct 3 10:44:37 CEST 2003

IBM dodava Lotus Notes (nebo alespon dodavala) spolu s novymi servery. V
baleni byl jak Exchange, tak LN a bylo mozne si vybrat. Klientske
licence byly omezene tusim na 5 a zbytek stanic muselo pouzivat webove
rozhrani a nebo prikoupit licence.
Webove rozhrani co vim bylo vzdy pouzitelne, ale pomale a ne prilis
pohodlne. Navic nepodporuje vsechny funkce klienta.

Ondra