problem s upgradem :(

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 15 09:36:55 CEST 2003

Muzete prosim zalamovat radky? Priste se mi uz na takovy dopis asi chtit
odpovidat nebude, ale mate stesti, ze to urcite zajima i ostatni...

Milan Cizek wrote (2003/09/15):
> do /var/tmp/mergemaster/rc.old (to jsou ty, ktere uz v nove verzi nejsou
> treba?

Ano. Uz se proste nepouzivaji, tak se proste mazou.

> prekvapilo napr. [tusim] rc.sysctl).

Co jste v nem mel? sysctl.conf vam nestaci? Soubor rc.sysctl pro lokalni
modifikace moc urcen nebyl.

> v puvodni konfiguraci uz neni, treba ppp,isdn), tak jsem nakopiroval

Nevim, co v nem bylo, ale treba neco najdete v /etc/rc.d/*.

> /usr/src/etc do /etc a z puvodni konfigurace prepsal jen kriticke
> soubory (passwd,groups,rc.conf...) a ostatni ktere chybeli (ze by chyba?).

Jiny rc system je proste jiny rc system. Uzivatele 5.x o takovych vecech
vedi a zbytek tu uz Dan opakoval nekolikrat (o nepouzivani 5.x). Nic
z /usr/src/etc bych rozhodne primo nekopiroval. Sam jsem prechod
z 5.0 na 5.1 pres zdrojaky zkousel a bez problemu. Slo ale jen o sitovy
server, takze se tam moc konfiguraku z noveho rc systemu nevyuziva.