problem s upgradem :(

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Mon Sep 15 11:34:27 CEST 2003

> Muzete prosim zalamovat radky? Priste se mi uz na takovy
> dopis asi chtit odpovidat nebude, ale mate stesti, ze to
> urcite zajima i ostatni...

ok, polepsim se. :-)

> Co jste v nem mel? sysctl.conf vam nestaci? Soubor rc.sysctl
> pro lokalni modifikace moc urcen nebyl.

nejspis nic, jen jsem vypsal veci, ktere mi prisli podezrele...

> Jiny rc system je proste jiny rc system. Uzivatele 5.x o
> takovych vecech vedi a zbytek tu uz Dan opakoval nekolikrat
> (o nepouzivani 5.x). Nic z /usr/src/etc bych rozhodne primo
> nekopiroval. Sam jsem prechod z 5.0 na 5.1 pres zdrojaky
> zkousel a bez problemu. Slo ale jen o sitovy server, takze se
> tam moc konfiguraku z noveho rc systemu nevyuziva.

napada me jen takova teoreticka otazka: pokud udelam
installkernel+world a ponecham puvodni /etc/ obsah, jake je
riziko, ze proste "neco" prestane fungovat?

Abych se priznal cekal jsem trosku podrobnejsi "nadeji", ani ne
jasny vycet chyb (to urcite nelze) ale spis oblast, kde bych mel
hledat, na co se zamerit, v cem mohla vzniknout chyba, o co se
pokusit. Zatim jsem dostal nekolik doporuceni ktera urcite
vyuziju (napr. /usr/src/UPDATING, ten jsem opravdu necetl).
Pokusim se jeste dal hledat na netu, ale asi to moc platne nebude.

Asi mi nezbyde nic jineho nez to vsechno smaznout a udelat
komplet novou instalaci a konfiguraci, nejde mi ani tak o cas,
i kdyz ten stroj pripojuje k internetu cca 10lidi, neni to
tedy prilis prijemne... ale to neni podstatne. Podstatne je, ze to
proste nedokazu zprovoznit a prijit na podstatu problemu nebo
mozna chyby kterou jsem neumyslne udelal, to zamrzi asi nejvice,
v podstate se mi to same muze stat i pri pristim pokusu. :(

Pokud jde o mnou zminovanou chybu v dstumbleru, pak se jedna o
chybu jeho samotneho a pravdepodobne to s mym wifi problemem
vubec nesouvisi, aby ho bylo mozno mohl provozovat pod 5.1 musi se
patchnout (http://home.raisdorf.net/public/bsd-airtools-dstumbler.diff).

Milan