problem s upgradem :(

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Mon Sep 15 07:50:33 CEST 2003

Ahoj,
tak jsem narazil pri upgradu z 5.0 na 5.1. :(( Po instalaci vlastniho jadra a worldu se vse chova zdanlive spravne, zadna upozorneni v /var/log/messages, stale jsem mel jeste /etc/ z puvodni verze. Krome wi zarizeni funguje vse jak ma, i ifconfig a wicontrol se zdaji byt ok, karta se ale nedokaze associovat. Kdyz spustim napr. # dstumbler wi0 -s, pak nasleduje chyba: error: unable to ioctl device socket: Invalid argument

# ping 81.2.200.1
PING 81.2.200.1 (81.2.200.1): 56 data bytes
ping: sendto: No buffer space available
ping: sendto: No buffer space available

Pouzil jsem tedy mergemaster, nejake konfiguracni soubory mi uplne odstranil do /var/tmp/mergemaster/rc.old (to jsou ty, ktere uz v nove verzi nejsou treba? V souvislosti se zminenou chybou me prekvapilo napr. [tusim] rc.sysctl). Protoze se mi zdalo zdlouhave prochazet vsechny soubory (hodne jich v puvodni konfiguraci uz neni, treba ppp,isdn), tak jsem nakopiroval /usr/src/etc do /etc a z puvodni konfigurace prepsal jen kriticke soubory (passwd,groups,rc.conf...) a ostatni ktere chybeli (ze by chyba?).

Protoze jsem si v nouzi prelozil i GENERIC jadro +NAT,IPFW,DUMMYNET a vysledek je stejny, mam takovy dojem, ze chyba muze byt uz jen v konfiguracnich souborech (spravne?). Nevite nekdo kde muze byt problem, na co se zamerit, jak spravne prevest konfiguraci? Zalohu puvodniho /etc/ samozrejme mam. Diky

Milan