panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na Acer Travelmate 212TX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 11 14:31:35 CEST 2003

Petr Spodniak wrote:

> ACPI bezi ne uplne OK - kdyz se mi uspi tak
> uz se korektne neprobudi (zatim jsem nemel cas to nejak vyrazne

	Ne uplne neobvykly problem s ACPI (a to nikoli jen na notebocich) jsou
syntakticke chyby v ACPI tabulkach ulozenych v BIOSu.

	Napriklad na mem domacim desktopu se projevovaly tim, ze system nebyl
vubec schopen pripojit FDC a nezvladl power-management druheho procesoru.

	Po extrakci tabulek z BIOSu, oprave syntaktickych chyb a zmene
konfigurace tak, aby se misto BIOS tabulek pouzivala "moje" problemu s
ACPI ubylo ...

	Takze vyzkoumejte, zda pro vas neexistuje aktualizovany BIOS (mohl by
mit mene, ale take klidne vice chyb), nebo se pokuste o totez jako ja
(coz muze, ale nemusi pomoci - zalezi na konkretni situaci).

	A - samorejme- zapomente na 5.0 - jeji problemy v dobe, kdy existuje
5.1 uz nikdo resit nebude.