panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na Acer Travelmate 212TX

Petr Spodniak pspodniak at broadnet.cz
Thu Sep 11 14:03:06 CEST 2003

V čt, 11. 09. 2003 v 13:43, VONGREJ, Peter píše:
> aj irda resp. bluetooth?
>
> monkus

IRDA ani BLUETOOTH to nema, ACPI bezi ne uplne OK - kdyz se mi uspi tak
uz se korektne neprobudi (zatim jsem nemel cas to nejak vyrazne
zkoumat), ale ukazuje korektne zbyvajici cas baterky, coz 4.x nedelala.
Takze kdyz jsem zatavil ACPI pomoci sysctl tak je to v pohode, protoze
neusne kdyz zavru display, ale 'provozne' stale pouzivam 4.7, protoze
jeste nemam vsecho co pouzivam prelozene pod 5.1 a 4.8 jsem po
otestovani na notebook nenasazoval, protoze mi neprinesa reseni niceho
co mne na 4.7 trapilo. Pocitam ze 5.x zacnu definitivne pouzivat, pokud
jeste nenajdu nejakou botu, tak behem 2-3 tydnu.

nicmene pretrvava problem s O2-Micro chipem na PCMCIA - posledni verze
se kterou mi behala PCMCIA byla 4.6.2.

Neresil jsem USB/serial (mam v Aceru seriovy port) ale USB se jinak
chova bez problemu - alespon s fotakem. Ve starsich verzich jsem mel
problem s integrovanou grafikou Intel i830M ale od 4.7 je to OK.

Petr