FBSD 5.1 // make kernel

FRANČE Jan JFrance at csob.cz
Fri Sep 12 11:02:32 CEST 2003

Dobry den!
Predem Vam chci dodatecne podekovat za vase rady, diky Vam se mi podarilo
rozchodit temer vse, co jsem chtel :) - dotazy ohledne IPFW, Mysql, ad.
Jelikoz me FreeBSD zaujalo, rozhodl jsem si na nej poridit lepsi stroj, nez
jsem pouzival do ted.
Od vcerejsiho dne pouzivam PIIIS 1GHz EB, 384MB RAM 133MHz.
Nainstaloval jsem bez problemu FreeBSD 5.1 a po nainstalovani bash, mc, ad.
balicku, ktere jsem instaloval z portu, jsem se uchylil k vytvoreni sveho
jadra. http://frankus.rulez.cz/fbsd/FRANKUSKERNEL.TXT - pridal jsem podporu
NAT a IPFW, odebral SCSI a RAID radice a nektere sitove adaptery.

config FRANKUSKERNEL probehl v poradku
make depend take, ale
make po 5 min napise ERROR 1. Az dorazim domu, nasmeruji kompilaci do
souboru, abych mohl byt konkretnejsi, nicmene pise se tam neco o ISA
sbernici, kterou na sve desce vubec nemam. Zkousel jsem odebrat device isa a
vsechna zarizeni pripojena na isa, ale nepomohlo.
Nesetkal se nekdo s problemem pri kompilaci jadra na FreeBSD 5.1 ?

Jenom podotknu, ze src je z cd a na AMD K6 300MHz se mi ho podarilo bez
problemu zkompilovat.
Pravdepodobne mam neco spatne v FRANKUSKERNEL, ale netusim co :(

System se zda byt stabilni, pro jistotu jsem stahnul CL pameti, ale i tak se
kompilace neobesla bez ERROR 1.