rpm balíčky v freeBSD

Josef Mruzek josef.mruzek at i.cz
Wed Jul 30 14:12:06 CEST 2003

Dobry den,
OO.org lze ziskat nasledujicim zpusobem

1. Prelozit z portu
2. Stahnout binarni distribuci z teto adresy
http://projects.imp.ch/openoffice/

Tato verze v soucasne dobe nemluvi na uzivatele cesky, ale podporuje
psani v narodnich sadach (alespon me cestina fungovala).

Co se tyce kompletni lokalizovane verze na te se pracuje, ale bohuzel az
do zacatku zari jsem vytizen jinou praci natolik, ze se nemohu projektu
venovat tak jak by si zaslouzil. To se tyka zejmena binarniho buildu
OO.org. Nicmene, mohu dat k dispozici upravy devel portu OO.org CZ, ale
podotykam, ze tento neni prozatim z casovych duvodu otestovan.

S pozdravem,
Josef Mruzek, ICZ,a.s.