AUI Full duplex

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Thu Jul 31 15:22:30 CEST 2003

Zdravim vespolek.

Nezajimal jste se nahodou nekdo o zprovozneni plneho duplexu na
AUI rozhranich u sitovek? Konkretne mi jde o typ 3c900-COMBO
Etherlink XL pro ktery je driver xl(4). Podle manualu je napsan FD
jenom pro rozhrani TP.
Zkousel jsem vnutit FD AUIcku a samozrejme:
ifconfig: SIOCSIFMEDIA: Device not configured
Ovladac to bud nepodporuje, nebo je v tom nejaka jina finta
(kamaradi radili jeste flashnout firmware te karty) ....

Hledal jsem po netu v konferach a podobne - vysledek nic moc.

Takze zbyva jedine se pohrabat v ovladaci. A nez se do toho
dam, tak se chci ujistit, ze nebudu nosit drivi do lesa. Nevite
nekdo o nekom, kdo uz to zkousel, resp. kde by se daly ziskat
modifikovane zdrojaky /usr/src/sys/pci/if_xl.c /usr/src/sys/pci/if_xlreg.h?

Postavil jsem Ronju a nechce se mi davat na router Linux ...

Diky za pripadne odpovedi

Zdravi

Martin

P.S. Leckde se da najit obdoba tohoto tvrzeni:
You must be using your card's 10baseT transceiver (i.e., the
RJ-45 connector), not  its AUI (thick-net) or 10base2
(thin-net/coax) interfaces. (AUI and 10base2 network cabling
is physically incapable of full-duplex operation.)

No - neni to tak zcela presne. Ja jsem videl na Linuxu
bezet AUI ve FD. Da se to overridnout. Takze si rikam,
ze na BSD by to melo jit taky.