Re: rpm balíčky v freeBSD

Ing. Valachovic Vladimir valachovicv at vnol.cz
Wed Jul 30 13:48:37 CEST 2003

díky za info,
co se myslí tímto:?
2. Plánujete vydání i pro další operační systémy?

Pokud se najdou dobrovolníci, kteří tyto verze vytvoří, tak se samozřejmě
bránit nebudeme. Zejména máme zájem o vytvoření české verze pro FreeBSD a
MacOS.
to znamená že zdrojáky jsou a stačí to u někoho na FreeBSD zkompilovat nebo
že se to musí pro FreeBSD teprve přeložit a openoffice vytvořit?