ako spojit dve internetove pripojenia?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 26 20:29:36 CEST 2003

> default gw. Ja porad ziji ve svete pevnych linek kde musi byt ruzne
> defaultgw a zapominam ze ted vsichni staveji ty hnusne sdilene site misto
> aby to udelali bod-bod (coz je ale drahe)

	No, dve pevne linky zakoncene ve stejnem boxy by take mohly mit adresy
ze stejne site i stejnou defaultni GW - ale kdo by stavel paralerne dve
pevne linky do uplne stejneho mista, ze ?

> Ja prave taky ne, i vpripade pouziti treba ospf nebo jineho dyn smer. prot
> musi spolupracovat ISP.

	Ani to by, patrne, nepomohlo - v naznacenem pripade jde do znacne miry
o limity jadra - a v takovem pripade ti ani dynamicky routing nedokaze
prilsi pomoci.

> Moznost je ta varianta s temi tremi gw dva pripojene do jedne site a jeden
> ktery to rozhazuje mezi ne.

	No, ve skutecnosti asi staci dva - jeden ma jednu kartu, neco posila do
ni a neco routuje na druhy router, ktery ma tu druhou kartu (to neni
moje uvaha, na to prisel Rumik, co sem puvodne psal, ze budou potreba
tri - abych se nechlubil cizim perim).