ako spojit dve internetove pripojenia?

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Jun 26 17:23:55 CEST 2003

On Thu, Jun 26, 2003 at 02:45:45PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Mozna ted budu blabolit - ale me to tak jednoduche nepripada. Je
> 	totiz dost pravdepodohbhne, ze obe koupene linky obdrzi adresy ze stejne
> site se stejnou default gatewayi.

Mas pravdu pokud daji stejnou adresu GW tak to nepujde. Ted jsem si uvedomil ze
u WiFi siti vetsinou vsichni zakaznici skonci v jedne sdilene siti s jednou
default gw. Ja porad ziji ve svete pevnych linek kde musi byt ruzne
defaultgw a zapominam ze ted vsichni staveji ty hnusne sdilene site misto
aby to udelali bod-bod (coz je ale drahe)

> 	Nevim jak ipfilter, ale ipfw umi "jen" zmenit next-hop adresu -
> 	jenze ta bude v obou pripadech stejna.
>
> 	Pokud nabud emit ipfilter priznivejsi chovani a nebo jsem neco
> neprehledl, coz je samozrejme mozne, pak tudy cesta asi nepovede.

To nevim je to treba prozkoumat mozna ze by to slo ale ted opravdu nevim.

> 	A jinou cestu bez spoluprace s ISP moc nevidim ...

Ja prave taky ne, i vpripade pouziti treba ospf nebo jineho dyn smer. prot
musi spolupracovat ISP.

Moznost je ta varianta s temi tremi gw dva pripojene do jedne site a jeden
ktery to rozhazuje mezi ne.

--
Adam Gargulak