ako spojit dve internetove pripojenia?

matej.kozub at nextra.sk matej.kozub at nextra.sk
Fri Jun 27 01:30:37 CEST 2003

> Bez spoluprace mne ted  napada jeden jednoduchy zpusob a to vyuzit policy
> base routing a rozdelit provoz na dve poloviny (bud podle protokolu, nebo
> podle internich IP apod). Jednu cast pustit pres jeen spoj a druhou cast
> pres druhy (samozrejme s natem). Asi by bylo vhodne rozdelit interni sit
na
> povlovinu a jednu polovinu poustet jednou linkou a druhou polovinu druhou
> (ale sam zjistite co je nejlepsi)

Takze uz viem, ze do uvahy pripada varianta s 2 gw, co by nebolo take hrozne
a za tie usetrene 3 tisicky mesacne by nam to asi stalo. Ale este by som sa
chcel spytat blizsie na to "policy base routing", nakolko som sa s niecim
podobnym nikdy nestretol a vlastne ani neviem o com hovorite. Co to znamena
v praxi? Zoberme si priklad, ze niekedy budem ako jediny clovek v nasej
lokalnej sieti, ktory bude surfovat, resp. budem nieco stahovat. Dokazem
vtedy vyuzivat celych 128 kbps alebo mi to pojde maximalne 64 kbps?

Mato