announcement: slovak keyboard

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jun 24 13:51:55 CEST 2003

Zdravim!

Dava sa na vseobecnu znamost, ze bola vytvorena mapa slovenskej qwerty
klavesnice. Je k dispozicii na linke:

ftp://ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/sk.latin2.qwerty.kbd

Vdaka p. Cejkovi za umiestnenie tohto suboru na freebsd.cz server. Budem velmi
povdacny aj ostatnej pospolitej verejnosti, ak sa odhodla na testovanie a
pripadne opravy spominaneho suboru. Ja som subor upravoval na FreeBSD
4.8-RELEASE, podla klavesnice, ktoru som mal k dispozicii. Je dost mozne, ze
sa bude lisit od standartnej klavesnice pisacieho stroja.

Ak by sme chceli zaradit tento subor do distribucie, mala by sa vytvorit aj
mapa pre standartny pisaci stroj. Mozno ho niekde zozeniem. Ak niekto ma take
nieco k dispozicii, moze mi pomoct s jeho upravou a subor poslat bud mne na
mail, alebo aj priamo p. Cejkovi (ak sa nenahneva 8-).

Koniec hlasenia.
S pozdravom Stefan Kremen