trochu divny mount_smbfs

Josef Mruzek josef.mruzek at i.cz
Tue Jun 24 16:31:27 CEST 2003

Zdravim,
takze ujasneme si to. Pouzivate smbfs na 4-8, ktere je soucasti base
systemu pro pripojeni sdilenych slozek windows. A hlasi Vam to  hlasku
mount_smbfs: server name 'nazev stroje (15 znaku) too long. Otazka je
jak dlouhe je jmeno pocitace, na ktery se snazite pripojit?
Podle vyse uvedeneneho usuzuji, ze ho mate prave 15 znaku dlouhe a v tom
prave tkvi ten problem (viz. thread ci zdroj kody), ze jmeno nesmi mit
15 a vice znaku. Zde vyvstava otazka, zda-li se jedna o vlastnost ci
chybu, protoze dle me zname specifikace se netbios name sklada ze 16
znaku pricemz pro jmeno pocitace lze pouzit 15 znaku.
S pozdravem,
Josef Mruzek, ICZ,a.s.