nastroj na statistiku trafficu

Tibor Gres egresh at egresh.sk
Tue Jun 17 15:52:14 CEST 2003

urob nejake taketo pravidla:

add 100 count ip from any to 10.0.0.1 via wi0
add 101 count ip from 10.0.0.1 to any via wi0
toto pre kazdu ipku.. potom ked si kuknes ipfw sh, tak prve cislo pri
kazdom pravidle je cislo pravidla, druhe je pocet paketov, tretie je pocet
bytov, ktore tieto pravidla matchli. uvedene hodnoty (asi ta bude zaujimat
ta tretia) si mozes grepnut a awknut do nejakej podoby podla potreby -
samozrejme, ak sa ti chce skriptovat :) co sa tyka grafov, na to by som
pouzil rrd tabulku, do ktorej by som ukladal pocet prenesenych bytov - na
toto ale samozrejme uz existuju rozne programy, odporucam si pozriet aj
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/rrdtool/rrdworld/index.html,
kde je vela uzitocnych veci k zhliadnutiu.

egresh