nastroj na statistiku trafficu

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 17 15:38:39 CEST 2003

Ahoj,
hledam nejaky program, ktery by dokazal sumarizovat prenesena data
(in/out) pres vybrane rozhrani pro jednotlive IP. Pokud by to umelo
zaznamenat i maximalni prenosovou rychlost pripadne nejake dalsi
zajimave veci, bylo by to uplne idealni. Jde mi o to, aby to bezelo v
konzoli, nejlepe na pozadi, aby se namerene hodnoty prubezne ukladly.

Ve vysledku mi opravdu staci jen radky na kterych budou jednotlive ip
nasi site a vedle IN/OUT celkove prenesena data. Zatim jsem vyzkousel z
portu iplog a trafshow, do toho, co potrebuju to ma ale hodne daleko.
Zatim nepotrebuji MRTG ani podobne zbytecnosti, grafy a podobne
vychytavky, pro zacatek preferuju neco jednoducheho s konfiguraci pro
zacatecnika. :-) Nevite o necem?

Milan