nastroj na statistiku trafficu

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 17 18:03:24 CEST 2003

> urob nejake taketo pravidla:
>
> add 100 count ip from any to 10.0.0.1 via wi0
> add 101 count ip from 10.0.0.1 to any via wi0
> toto pre kazdu ipku.. potom ked si kuknes ipfw sh, tak prve
> cislo pri kazdom pravidle je cislo pravidla, druhe je pocet
> paketov, tretie je pocet bytov, ktore tieto pravidla matchli.

Ahoj a diky,
toto reseni me take napadlo, samozrejme by sel napsat nejaky skript,
ktery by mi to pravidelne ukladal a scital, to je ale zatim mimo me
schopnosti, tim to tedy pada. Jen jsem se chctel zeptat, da se ten count
pripsat do jiz existujiciho pravidla? Nejak takto mi to nebralo:

ipfw add count allow ip from any to 10.0.1.10 via wi0

Idealni by byl nejaky nastroj z portu, ty uz instalovat umim. ;-)

Milan