freebsd

janf janf at softhome.net
Fri Jun 13 17:26:21 CEST 2003

Hello Martin,

Friday, June 13, 2003, 3:09:16 PM, you wrote:

> Zdar lidi,
>    freebsd pouzivam a jsem snim moc spokojen. Chtel bych se spise zeptat, co
> vy konkretne povazujete za hlavni vyhody freebsd. Proc jste neskoncili napr
> u rh nebo u suse atd. Doufam, ze to bude zajimava debata.  :))   Mist

Me si FreeBSD ziskalo tim, ze je k nemu k dispozici ,dle meho nazoru,
vice nez bohata dokumentace (standartni Handbook je k nezaplaceni),
nenuti me pouzivat nejaka graficka udelatka (jak prave SUSE a RH) ke
konfiguraci. Navic. Struktura adresaru mi prijde MNOHEM prehlednejsi
nez u SUSE a RH. To se tyka hlavne /etc. A nakonec. Na mem pocitaci
(AMD DURON 1000 Mhz, 256 MB Ram) jsem mel FreeBSD 4.7 Release a
Mandrake Linux 9.0 GPL. Zcela objektivne FreeBSD bylo pri stejnem
grafickem rozhrani tj. KDE 3.0 nekolikanasobne rychlejsi a zabiralo
mnohem mene pameti. Take PORTY si me absolutne ziskaly. Proste pro mne
je FreeBSD lepsi nez nejaka graficka napodobenina Windows.

P.S. Pokud nekdo opravdu baziruje na Linuxu, mohu vrele doporucit
Slackware. Sam ho mam spolu s FreeBSD 4.7

--
Best regards,
 janf                            mailto:janf at softhome.net