freebsd

Michal Kapalka michal.kapalka at mfn.sk
Fri Jun 13 17:53:21 CEST 2003

Pred 4 rokmi som zacal s RH, odskusal som
MDK,gentoo,debian,Immunix,trustix... ( proste toho bolo strasne vela ),
pred 2 rokmi som sa dostal k BSD konkretne FreeBSD a od toho dna si ho
neviem vynachvalit  ( z hladiska upgradovania systemu ale aj aplikacii
), musim vsak povedat ze ma aj svoje chyby ale to ma kazdy OS, a musim
nakoniec dodat ze neopovrhujem ani novellom a ani Windowsom , proste nie
vsade sa da dat FreeBSD.

Takze moj nazor z Linuxov by som si vybral asi Slackware, po pripade
gento, ( RH ), ale ked ide o riadne servre tak  SUN Solaris .

Ale aj tak nadalej u mna zostava top favorit FreeBSD, ale ako je to
zname 100 ludi 100 chuti :)

Michal Kapalka