freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 13 15:53:43 CEST 2003

Martin Nuc wrote:

> Zdar lidi,
>    freebsd pouzivam a jsem snim moc spokojen. Chtel bych se spise zeptat, co
> vy konkretne povazujete za hlavni vyhody freebsd. Proc jste neskoncili napr
> u rh nebo u suse atd. Doufam, ze to bude zajimava debata.  :))   Mist

	FreeBSD pouzivam proto, ze ho nejlepe znam a je dostatecne vhodne a
pouzitelne na reseni problemu, ktere obvykle resim. Tam, kde FreeBSD
vhodne neni, pouziju jiny vhodny OS - uz jsem pouzival SCO, Ultrix, OSF1
i Windows.

	Za hlavni vyhodu FreeBSD tedy povazuji to, ze dostatecne dobre funguje
a ja se v nem dostatecne dobre vyznam, coz ale nezarucuje jeho vhodnost
pro jakekoliv nasazeni a nevylucuje to, v konkretnim pripade reseni
konkretniho problemu, vyber zcela jineho OS.

	Z naprosto tehoz duvodu bude nekdo jiny pouzivat Suse, jiny Redhat,
jeste jiny OSF1.

	A vsichni budeme mit pravdu.