problem s instalaci - timeouty pri zapisu na HDD - SOLVED

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Wed May 14 10:51:30 CEST 2003

On 12 May 2003 at 17:33, Cejka Rudolf wrote:

> Zkuste nejdriv v loaderu nastavit hw.ata.ata_dma na 0, jestli nepojede
> aspon v PIO rezimu (set hw.ata.ata_dma="0"). Pak jsou jeste
> hw.ata.atapi_dma a hw.ata.wc, ale ty by nemely mit na timeouty vliv,
> i kdyz v pripade wc kdo vi... Info o techto promennych je v ata(4).

Pomohl hned prvni pokus set hw.ata.ata_dma="0" ;-)
Velice vam dekuji. Skoda, ze tyto triky nejsou v navodech k instalaci
aspon nekde pod carou, nebot predpokladam, ze podobne problemy muze mit
vic lidi.

Tak uz vesele pouzivam svuj prvni FreeBSD ;-)
Mohl by mi, prosim, jeste nekdo poradit, jak nastavit parametr set
hw.ata.ata_dma="0" automaticky, abych ho nemusel zadavat pri kazdem
restartu. Ja jsem doma zatim zbezne prolistoval knizku, co mam a nenasel
jsem to tam. Predpokladam, ze to tam nekde ucite je, ale nez to cele
poctive prectu a nastuduju mi preci jen chvili bude trvat ;-)

Jeste jednou diky za pomoc.
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague