problem s instalaci - timeouty pri zapisu na HDD

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue May 13 14:16:17 CEST 2003

Martin Hassman wrote (2003/05/13):
> Hmm, to jsem si chtel taky precist, zkousel jsem vypisy zastavit pomoci
> tlacitek ScrollLock ci Pause, ale nepomohlo to, vypis jede dal a prepise
> se fullscreen dialogem, zkusil jsem to nekolikrat a neuspesne - nevim kde
> je problem, cekal jsem ze vypisy pujdou zastavit - a zpetne vyvolat se mi
> je nezdarilo. Neda je vyvolat nejak z dalsi konsole, kde bezi shell?

Melo by stacit po nabootovani zmacknout ScrollLock, a pak kdyz se
rozsviti ScrollLock LEDka, tak se sipkama a PageUp/PageDown/atd.
muzete vracet na jiz zmizele vypisy. Pokud ale pri instalaci toto
nefunguje, tak zkuste nabootovat zivy system na iso disku c. 2,
kde ScrollLock + sipky urcite zabere. Navic na zivem systemu by
mel fungovat prikaz dmesg.

PS: Je pravda, ze jsem parkrat videl, ze si lidi stezovali, ze jim
ATA v nejake 4.x fungovala, ale po upgrade zacali mit problemy. Pri
prechodech 4.5 -> 4.6 -> 4.7 -> 4.8 se opravdu do ATA nekolikrat
zasahovalo a evidentne ne uplne bez nasledku. Takze to chce vedet
cipset a podivat se po konferencich, co zjistili ostatni.