problem s instalaci - timeouty pri zapisu na HDD

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Tue May 13 08:04:44 CEST 2003

On 12 May 2003 at 17:33, Cejka Rudolf wrote:

> Zkuste nejdriv v loaderu nastavit hw.ata.ata_dma na 0, jestli nepojede
> aspon v PIO rezimu (set hw.ata.ata_dma="0"). Pak jsou jeste
> hw.ata.atapi_dma a hw.ata.wc, ale ty by nemely mit na timeouty vliv,
> i kdyz v pripade wc kdo vi... Info o techto promennych je v ata(4).

Diky, vyzkousim.

> Co vypisuje jadro o chipsetu? Casto se da vice informaci o problemech
> s jednotlivymi chipsety nalezt v anglickych konferencich.

Hmm, to jsem si chtel taky precist, zkousel jsem vypisy zastavit pomoci
tlacitek ScrollLock ci Pause, ale nepomohlo to, vypis jede dal a prepise
se fullscreen dialogem, zkusil jsem to nekolikrat a neuspesne - nevim kde
je problem, cekal jsem ze vypisy pujdou zastavit - a zpetne vyvolat se mi
je nezdarilo. Neda je vyvolat nejak z dalsi konsole, kde bezi shell?

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague